Nákupní košík

Nákupní košík je prázdný. Pojďme to napravit :-)

TIP: Inspirujte se našimi novinkami

Potřebujete poradit? Navštivte náš blog

Reklamace

Reklamovat můžete pouze látku, která není poničená nevhodným zacházením. Reklamaci vyřídíme nejdéle do 30 dnů od převzetí zboží. Zabalte látku a na balíček napište kód, který získáte po vyplnění elektronického formuláře

Balíček pošlete anebo doneste na naši adresu:
SARTOR BOHEMIA s.r.o.
Hradešínská 49
101 00, Praha 10

Vrácení

Látka vám nevyhovuje? Můžete nám ji zdarma vrátit do 14 dnů. A to i přesto, že zákonná lhůta v případě prodeje metrážních látek neplatí. Vrácená látka nesmí být vypraná, rozstříhaná, či jinak opotřebovaná. Při nákupu menšího než pětimetrového kusu látky vracíme kupní cenu sníženou o 10 %, u pěti a více metrů vracíme plnou cenu. Cenu poštovného nevracíme.

Látku zabalte, na balíček uveďte číslo, které získáte po vyplnění elektronického formuláře

Balíček pošlete anebo doneste na naši adresu:
SARTOR BOHEMIA s.r.o.
Hradešínská 49
101 00, Praha 10

Postup pro Reklamaci či vrácení zboží:

  • Vyplňte elektronický formulář.
  • Zabalte zboží do vhodného obalu, aby se neponičilo.
  • Na balíček napište kód, který získáte po vyplnění elektronického formuláře.
  • Pošlete balíček jakýmkoli přepravcem na naši adresu. Zboží nezasílejte na dobírku.
  • Jakmile balíček obdržíme, budeme vás informovat.

Reklamační řád

  • Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží a uplatnění nároků ze záruky za jakost, v souladu s ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v aktuálním znění, a je-li Kupujícím spotřebitel, zákona č. 634/1995 Sb., zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
  • Práva z vadného plnění, včetně záruční odpovědnosti, uplatňuje Kupující u Prodávajícího na Kontaktní adrese Prodávajícího (další způsoby uplatnění vad dle Reklamačního řádu nejsou tímto jakkoli omezeny). Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy Prodávající obdržel od Kupujícího reklamované zboží.
  • Prodávající odpovídá Kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Prodávající zejména odpovídá Kupujícímu za to, že v době, kdy Kupující zboží převzal:
    • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které Kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
    • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
    • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
  • U veškerého nového zboží prodávaného Prodávajícím Kupujícímu, který je spotřebitelem, odpovídá Prodávající Kupujícímu za to, že zboží při převzetí nemá vady a že se vady u spotřebního zboží nevyskytnou v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí zboží Kupujícím.
  • U odstranitelné vady na dosud nepoužitém výrobku má Kupující právo místo odstranění vady požadovat výměnu vadného výrobku za bezvadný nebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.
  • V případě vady, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby zboží mohlo být řádně užíváno jako zboží bez vady, má Kupující právo na výměnu zboží, na přiměřenou slevu z kupní ceny anebo má právo od kupní smlouvy odstoupit.
  • Práva z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud Kupující o vadě před převzetím věci věděl (např. zboží označené jako kazové), nebo pokud vadu sám způsobil. Kupující nemá právo od kupní smlouvy odstoupit, ani požadovat dodání nové věci, pokud nemůže věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel, vyjma případy stanovené zákonem. Vrácená látka nesmí být vypraná, rozstříhaná, či jinak opotřebovaná.
  • Neodstoupí-li Kupující od kupní smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu Prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že Prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy Kupujícímu působilo značné obtíže.
  • Kupující je povinen uplatnit reklamaci u Prodávajícího (nebo osoby určené k opravě) bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Doručené reklamace jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace vystaví Prodávající písemné potvrzení.
  • Dnem uplatnění reklamace se rozumí den, kdy bylo zboží doručeno na Kontaktní adresu Prodávajícího, do jakékoliv provozovny Prodávajícího nebo do sídla či místa podnikání Prodávajícího. Pro co nejrychlejší vyřízení reklamace doporučujeme využít naši provozovnu.
  • Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na zboží, u kterého byla reklamace uplatněna po uplynutí stanovené záruční doby, a dále na opotřebení zboží způsobené jeho užíváním. Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na vady způsobené nesprávným užíváním, nedodržením návodu, nevhodnou údržbou nebo nesprávným skladováním. Za nevhodnou údržbu se považuje u všech látek s podílem hedvábí praní ve vodě (ručně či v pračce).

 

Sartor do e-mailové schránky

Když objevujeme nové materiály, napíšeme článek nebo zjistíme nějakou zajímavost, potřebujeme se o to s někým podělit. A budeme moc rádi, když to budete zrovna Vy!
PS: Občas posíláme i slevy ;)

Přihlášením souhlasíte se zpracováním osobních údajů

Kontaktní formulář zavřít
Načíst

Máte jakýkoli dotaz nebo problém?

+420 777 511 114
sartor@sartor.cz

Jazyk / Language

Měna / Currency