Časté dotazy
Je třeba látku před šitím vysrážet?
Pokud doporučujeme látku před zpracováním vysrážet, obvykle to uvádíme hned v popisu výrobku. Obecně je vysrážení nutné pro lny, bavlnu a viskózy, ale u jemnějších látek (viskózových šatovek, tencelových a modalových materiálů) postupujte šetrně – nepoužívejte horkou vodu a rozpálenou žehličku, látku prostě jen vyperte tak, jak budete prát hotový oděv.
Máte stálý sortiment?
Velká část našich látek je jednorázová nabídka, která trvá do vyprodání zásob. Některé oblíbené zboží ale nabízíme stále, případně jej lze na vyžádání doobjednat. Typicky se to týká galanterie, která je opravdu stálou nabídkou, ale také některých skupin látek. Sledujte parametr „dostupnost“ – zda se jedná o zboží do vyprodání zásob, stálou či sezónní nebo o limitovanou edici.
Co znamená sezónní nabídka?
Zboží v sezónní nabídce pochází od ověřených dodavatelů přímo z výroby. Barvy látek obměňujeme, a tak se paleta nabízených barev mění sezónu od sezóny. Kvalita látek však zůstává stejná. Pro větší (velkoobchodní) odběry je možné již vyprodané odstíny barev individuálně doobjednat.
Co je to limitovaná edice?
Limitovaná edice jsou látky výjimečné kvality nebo vzorů, navržené a vyrobené exkluzivně pod značkou Sartor. Zpravidla se již neopakují a jsou tedy k dispozici jen do vyprodání zásob. Nepromeškejte svou šanci vlastnit originál.
Posíláte objednávky do zahraničí?
Ano. Zasíláme do celého světa. Cena dopravy se automaticky počítá v košíku ještě před realizací platby a po zvolení země doručení a preferovaného dopravce. Pokud náhodou nenajdete vaši zemi v seznamu k doručení, kontaktujte nás. Hrubý přehled cen dopravy najdete v našich dodacích a platebních podmínkách.
Jaké vady mohu očekávat?
Typ kazu, který se na látce II. jakosti vyskytuje, najdete vždy v parametrech produktu. Většinou se jedná jen o menší chyby a vady se vyskytují jen v části role (typicky na začátku nebo na konci). Proto mezi zlevněnými kazovými látkami najdete jen menší kusy, nikdy celé role.
Pouštějí vaše látky barvu?
Látky v naší stálé a sezónní nabídce a v limitovaných edicích jsou od dodavatelů, jejichž kvalitu máme ověřenou, k pouštění barev by proto při správné péči docházet nemělo. Látky, které se prodávají do vyprodání zásob, jsou pokaždé jiné výrobní kusy, jež nebyly individuálně otestovány a doporučujeme tedy test na vzorku.
Je třeba látku před šitím vysrážet?
Pokud doporučujeme látku před zpracováním vysrážet, obvykle to uvádíme hned v popisu výrobku. Obecně je vysrážení nutné pro lny, bavlnu a viskózy, ale u jemnějších látek (viskózových šatovek, tencelových a modalových materiálů) postupujte šetrně – nepoužívejte horkou vodu a rozpálenou žehličku, látku prostě jen vyperte tak, jak budete prát hotový oděv.
Můžu si zboží zarezervovat?
Ano. Pokud si zboží plánujete osobně vyzvednout v prodejně, můžete udělat rezervaci přímo zde online na kartě detailu zboží – proklik na rezervační formulář najdete pod cenou produktu. Zboží vám budeme rezervovat týden.
Přijímáte objednávky telefonicky či e-mailem?
Ne. Maloobchodní objednávky přijímáme pouze přes e-shop. Vyhneme se tak vy i my elegantně situaci, kdy vám zboží někdo doslova „vyfoukne“ pod nosem. Nákupem online máte záruku okamžité rezervace. Samozřejmě nám ale můžete zavolat či napsat, pokud potřebujete s výběrem poradit.