Je třeba látku před šitím vyprat?
Pokud doporučujeme látku před zpracováním vysrážet, obvykle to uvádíme hned v popisu výrobku. Řiďte se tím, jestli doporučená údržba v parametrech látky dovoluje praní nebo žehlení párou. Vlněné látky se obvykle vysrážejí napařením z rubu, některé látky lze pouze chemicky čistit. U větších projektů nebo dražších látek navíc doporučujeme vyzkoušet praní, napařování a další postupy na vzorku – vlna je přírodní materiál a jako takový není nikdy stoprocentně předvídatelný.
Můžu si zboží zarezervovat?
Ano. Pokud si zboží plánujete osobně vyzvednout v prodejně, můžete udělat rezervaci přímo zde online na kartě detailu zboží – proklik na rezervační formulář najdete pod cenou produktu. Zboží vám budeme rezervovat týden.
Přijímáte objednávky telefonicky či e-mailem?
Ne. Maloobchodní objednávky přijímáme pouze přes e-shop. Vyhneme se tak vy i my elegantně situaci, kdy vám zboží někdo doslova „vyfoukne“ pod nosem. Nákupem online máte záruku okamžité rezervace. Samozřejmě nám ale můžete zavolat či napsat, pokud potřebujete s výběrem poradit.
Posíláte objednávky do zahraničí?
Ano. Zasíláme do celého světa. Cena dopravy se automaticky počítá v košíku ještě před realizací platby a po zvolení země doručení a preferovaného dopravce. Pokud náhodou nenajdete vaši zemi v seznamu k doručení, kontaktujte nás. Hrubý přehled cen dopravy najdete v našich dodacích a platebních podmínkách.
Kdy mi bude objednávka doručena?
Odhad dne doručení dle vybraného dopravce je vidět ještě před realizací platby v košíku. Počítá se jako doba na zpracování objednávky + doba doručení do konkrétní destinace vybraným dopravcem a pohybuje se od 2 dnů při doručení v České republice do týdne při doručení mimo státy EU. Během slev a svátků očekávejte delší doby doručení.